BAS - Services

In het dossier is optioneel het onderdeel Services beschikbaar. Hier worden aanverwante producten aan de boeking die gemaakt is, aangeboden.
De volgende Services zijn momenteel beschikbaar:
 
 
 

Sunny Cars
De eerste service, sinds 2010 operationeel, is de integratie met Sunny Cars.
Op basis van de gemaakte en ingevoerde boeking komt de Sunny Cars service met een aanbieding. Vervolgens kan vanuit het BAS dossier met behulp van de gewenste gegevens, een autohuur bij Sunny Cars worden geboekt, die dan ook direct op het dossier is vastgelegd.
 
Klik hier voor het instructiefilmpje. (let op: om de filmpjes te kunnen bekijken is Flash vereist.)
 
Het boeken van een Sunny Cars autohuur via de Services pagina is alleen mogelijk indien het betreffende reisbureau/filiaal een contract met Sunny Cars heeft. In BAS onder Beheer-Services kunnen de gewenste services geactiveerd worden, mits Fadiro deze voor het betreffende reisbureau, met toestemming van de dienstverlener geactiveerd heeft.
 
terug     
Quick Parking
 
De tweede service die vanaf februari 2012 operationeel is, is Quick Parking. Op Schiphol een parkeerplaats reserveren op basis van de gemaakte boeking.
Ook hier kan direct de boeking worden gemaakt vanuit het dossier die dan automatisch bij Quick Parking én in het dossier wordt vastgelegd.
Bij deze Services wordt de boeking bij Quick Parking vastgelegd, het segment aangemaakt maar ook het voucher direct aan het dossier toegevoegd. Bovendien wordt ook direct de inkoopfactuur meegeleverd en geheel automatisch geboekt!!!
 
De koppeling kan door de BAS beheerder onder Beheer>Dossier-services>Services instellingen geactiveerd worden en is dan gelijk voor uw verkoopmedewerkers in het dossier onder Services beschikbaar! Het kan voorkomen dat het activeren niet is gelukt omdat de leverancier Quick Parking in je administratie nog niet is geactiveerd. Doe dat dan eerst en neem contact met onze helpdesk op. Wij moeten dan eerst Quick Parking aan jullie administratie toekennen.

Zonder verdere afspraken factureert Quick Parking een standaardcommissie is 10% over de parkeerplaats en eventuele toegevoegde opties, die u ook in de Services kunt boeken.
 
Voor meer informatie of voor het maken van speciale afspraken verwijzen wij u naar:
Quick Parking BV
De Heer Albert Weerman. Telefoonmobiel 06-21208998
Albertweerman@quickparking.nl
www.quickparking.nl

terug
C-Buddy.nl#
 
Met C-Buddy kan het reisbureau een extra service aan de klant aanbieden voor het innen van compensatie bij vertragingen, annuleringen, instapweigeringen of overboekingen van vluchten.
 
In BAS bestaat de mogelijkheid om de vluchtgegevens handmatig of automatisch aan C-Buddy.nl te melden, zodat zij kunnen controleren of de klant recht heeft op een compensatie.
 
Van elke gerealiseerde compensatie ontvangt het reisbureau een commissie. Om gebruik te kunnen maken van deze Services dient het reisbureau een contract aan te gaan met C-Buddy.nl. Als dit gedaan is, krijgen wij van C-Buddy.nl het verzoek om dit in de betreffende BAS administratie te activeren. Vervolgens ontvang je dan een handleiding hoe je C-Buddy.nl in BAS in gebruik kunt nemen.
 
Meer informatie over C-Buddy.nl: www.c-buddy.nl
C-Buddy.nl
Postbus 50501
3007 JA Rotterdam
Contactpersoon: Soerin Badloe
Telefoon: 010-8501375
 

Thuisvaccinatie 
 
Heeft een klant een vaccinatie nodig? Dat kan heel gemakkelijk met Thuisvaccinatie, waarbij erkende artsen bij de klant thuis komen om de vaccinaties te geven.
Via de Services kun je de gegevens van de klant doorgeven aan Thuisvaccinatie die vervolgens de klant per mail informatie verstrekken over de mogelijkheden van Thuisvaccinatie. Thuisvaccinatie geeft verder geen commissie over haar diensten.
Deze Services moet dus gezien worden als een extra service die je als reisbureau voor je klanten verzorgt.
 
Meer informatie over Thuisvaccinatie:
PreMeo Thuisvaccinatie      www.thuisvaccinatie.nl
Zandsteen 31
2132 MZ Hoofddorp
contactpersoon: Brenda van Putten
Telefoon: 023-5625744
Mobiel: 06-14374022
 
Meditel.
 
Via Meditel kan naast het versturen van een uitnodiging, ook rechtstreeks vanuit BAS een afspraak gemaakt worden voor de klant voor advies en inentingen.
Ook hier geldt dat er eerst een contract tussen het reisbureau en Meditel moet zijn om gebruik te kunnen maken van de services in BAS.
 
Meer informatie over Meditel:
contactpersoon: Jeroen van Luijk
telefoon: 0182-820028 / 06-51342206
 
 
 
 
Mogelijk toekomstige services zouden kunnen zijn:
  • Kofferverkoop
  • Jaarpolissen verzekeringen
  • (theater)tickets
Mogelijk zullen meerdere aanbieders van eenzelfde product ook toegevoegd kunnen worden, maar dat is afhankelijk van de mogelijkheden die dergelijke partijen bieden. De BAS gebruiker kan zelf te allen tijde kiezen voor welke services geactiveerd mogen worden.
 
In een vervolgstadium zullen de services ook beschikbaar komen in Mijnreisoverzicht, het onderdeel waarin klanten kunnen inloggen. Een klant zou dan zelf de betreffende service kunnen toevoegen aan het dossier.